torsdag 12 september 2013

Mina lediga dagar

Jag var inte på flatön för jag fick hjärnskakning och då var jag hos 3:orna och det var jätte tråkigt!
Dom gjorde jätte lätta sakernen jag vill ha svåra saker, men en annan sak var rolig att min kompis Mareta kom och pratade med mig.
Jag ska flytta på måndagen och tisdagen var det visning det var någon som var intresserad det var bra. Det ska bli kul att flytta tycker jag. Nu vill jag att min bff Lovisa kommer hem från flatön och jag älskar henne med hela mitt hjärta<3<3

3 kommentarer:

  1. Vad synd att du fick hjärnskakning så att du inte kunde åka med oss till Flatön. Det var ju synd att det inte var roligt eller svårt hos treorna. Vad kul för dig att du ska flytta och att du tycker att det ska bli kul. Jag tyckter om din text för att du hade punkt och stor bokstav, och att det inte är några slarv fel. Jag tyckte att det hade varit jätte kul om du hade skrivit lite mer. Men jag tycker att det var jätte bra ändå!

    //Kajsa i 5:a

    SvaraRadera
  2. tack ska tänka på det Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att du ska tänka på det Thea!

      Radera